2012. március 2., péntek

6. Fejezet



Itt a 6-ik rész bár nem kaptam elég sok visszajelzést a blogomról. :(

         


                                                  XoXo Sz.Dorotthy 


U.i.:Jó olvasást!!!





6. Fejezet       
      




Út közben Harry észrevette, hogy a kocsiban mindjárt kifogy a benzin így megálltunk a legközelebbi benzinkútnál.Teletöltötte a tankot és  bement fizetni.Én utána mentem mert szomjas voltam.Gyorsan elvettem a poécról egy Coca-Colát Harry persze nem engedte, hogy én fizessek.Én ellenkeztem, de mind hiába.Kiléptünk az ajtón és alig pár kortyot ittam az italomból Harry kivette az a kezemből.
-Harold azonnal add vissza! - kérleltem, de mind hiába fogta és beleivott.
- Boccs én is szomjas voltam - nyújtotta oda az üveget amibe körülbelül egy kortynyi ital maradt
- Kössz.
Beültünk a kocsiba és tovább hajtottunk.Pár perc múlva meg is érkeztünk a házukhoz.Harry behajtott a garázsba majd kiszálltunk a kocsiból.
- Szóval miért is jöttünk ide? -kérdeztem
- Hogy jobban megismerkedj a srácokkal és hát... - látszott rajta, hogy bizonytalan abban amit kiakart mondani- bejelenteni, hogy összejöttünk - zárta le végül és széles mosolyra húzta száját.Én egy puszit leheltem a szájára, hogy tudja én is egyetértek azzal, hogy "összejöttünk".Beléptünk a házba és mind a négyen  a tévét bámulták.
- Sziasztok - szólt oda Harry a négy srácnak.
- Hali - köszöntem félénken.
- Sziasztok - mondták egyszerre és mikor észrevették, hogy egymás kezét fogjuk kaptunk egy nagy "húúú-zást".
Harry beinvitált és leültetett maga mellé a kanapéra.Pár néma másodpercig bámulták a tévét. Én egy kicsit zavarban voltam, de szerencsémre Harry fogta a tv távirányítóját és kikapcsolta azt.
- Harry!! - üvöltöttek neki és megdobálták párnákkal - Na hagyjatok már! Csak gondoltam csinálhatnánk együtt valamit - mondta röhögve
- Menjünk Nando's-ba mert éhen halok! - kérlelt minket Niall.Mindenki egyetértett azzal a ténnyel, hogy éhes ezért felém fordultak, hogy én mit szólók hozzá.
- Én benne vagyok - bólintottam egyet.Louis a kocsikulcs felé kapott mire rájött, hogy két kocsival megyünk.
- Ki kivel megy? - kérdezte.Én minden esetbe Harryvel mentem volna, de Zayn csatlakozott a társaságunkhoz.Az út csendesen telt egy darabig amíg Zayn meg nem szólalt.
- Casey - szólt hozzám
- Igen 
- Elena Hány éves? - kérdezte nagy érdeklődést mutatva
- 17 lesz két hónap múlva - mondtam neki és hosszú ideig mosolyogva bámultam.
- Most mi van? - mondta miközben rám nézve elröhögte magát - Csak érdekelt.
- Bejön neked mi? - szegeztem fel neki a kérdést.
- Igen - válaszolta helyette Harry.
- Harry te fogd be és figyelj inkább az útra! - üvöltött rá vérvörös fejjel Zayn.
- Szóval igen... - mosolyogtam Zaynre.
- Talán, illetve nem tudom.Inkább kedvelem - válaszolta még mindig vörös fejjel.Végül nem tudtam több kérdést feltenni mert megérkeztünk a Nando's-ba. Mi előbb értünk oda ezért egy jól eldugott, de mégis nagy asztalt kerestünk ahol jól elférünk.Találtunk is majd mikor megjöttek a többiek kikértük a kajákat. Jól elvoltunk és sokat beszélgettünk ezáltal egy kicsit közelebbről megismertem a fiúkat.Majd amikor láttam, hogy Niall boci szemekkel nézi a sült krumplim, amit félig ettem meg mert már nem bírtam.Mosolyogva átnyújtottam neki ezzel belopva a szívébe magam mint barát.A sok röhögés után kifizettük a kaját és elindultunk hazafelé. Harry hazavitt és bekísért az ajtóig.
- Szia - köszönt el és egy csókot lehelt az ajkamra.
- Szia - köszöntem el majd néztem a távolodó alakot.Bementem a házba és hangos röhögést hallottam a konyha felől.Bementem és egy ismerős arccal találtam szembe magam...


























                            

2 megjegyzés: