2012. február 29., szerda

5. Fejezet

5. Fejezet




Ott álltam és nem tudtam hogy mi történt velem, de tudtam, hogy jó érzés volt.Berohantam a házba és fel a szobámba a pillangók csak úgy repkedtek a hasamban, de tudtam, hogy nem még nem állok készen egy új kapcsolatra.
- Bejöhetek? - kérdezte anya miközben kopogtatott az ajtón.
- Gyere.
- Láttam, hogy mi történt, ha szeretnél beszélgethetnénk?
- Tudod, nagyon tetszik Harry meg minden csak még alig ismerem és nem állok készen egy új kapcsolatra.
- Kicsim tudom, hogy nehéz Jake után, de ez a Harry gyerek elég rendesnek tűnik - mosolygott rám
- De anya még nem teljesen tettem túl magam Jaken.Nagyon megviselt a szakításunk és ez csak azért mert a távkapcsolat nem működött volna köztünk és talán még mindig szeretem... -csordult le egy könnycsepp az arcomon.
- Akkor mond meg Harrynek, hogy még nem állsz készen rá.
- De Harryt is nagyon kedvelem csak még nem tudom , hogy mit érzek iránta.
- Hát te tudod de ez a fiú fülig szerelmes beléd - próbált felvidítani  anya. Én meg egy mosollyal viszonoztam.
- Kész a vacsi lépett be apa a szobámba kopogás nélkül...
- Rendben, megyünk, de azért kopogni tanulj meg - mosolyogtam rá, majd elindultunk az ebédlő felé.Apa specialitása hamburger volt vacsira.Az étkezés után anyu kitalálta, hogy nézzünk meg együtt egy romantikus filmet .Az sohasem megunhatatlan Audrey Hepburntól a Római vakációra esett a választásunk és apa is csatlakozott nagy meglepetésünkre.Olyan jó volt egy családi program már ha ez annak nevezhető, mert apa állandóan a konyhába mászkált nasiért, így mindannyian tele zabáltuk magunkat.Miután vége lett a filmnek úgy gondoltam felmegyek egy picit a Facebookra.Vagy 20 üzenetem jött olyan témával, hogy. "hogy vagy" meg "milyen London, nagyon hiányzol" próáltam mindegyikre válaszolni, de mivel hulla fáradt voltam csak a felére sikerült.Végigvetettem magam az ágyamon és elnyomott az álom...
Reggel tíz óra körül ébredtem és tudtam ma fel kell hívnom Harryt és meg kell beszélnünk a tegnap történteket.Reggeli után erőt vettem magamon.Kezembe vettem a telefonom és Harry számát tárcsáztam.
- Szia Casey! - mondta nagyon boldogan
- Szia, csak azért hívtalak mert beszélnünk kéne a tegnap történtekről.Szóval ha ráérsz elmehetnénk valahova mert muszáj beszélnünk.
- Rendben.Mit szólnál ha érted mennék és elmennénk sétálni valahova? - hallottam a hangján a csalódást és a megdöbbenést amit leplezni próbált
- Jó - válaszoltam és bár nem akartam megbántani de azért tisztáznunk kellet a dolgokat ami erkerülhetetlennek tűnt.
- Akkor egy óra múlva ott vagyok érted.Szia!
- Rendben, szia - majd letettem az asztalomra a mobilom.Próbáltam a könnyeimmel küszködni. de azok ellepték az arcom.
- Szegény Harryt megbántottam és talán félreérthető lehetett számára a viselkedésem, - gondolkodtam hangosan - de nem tudom mit érzek iránta.Talán ha jobban megismerném, de nem most még nem állok erre a kapcsoltra készen -folytak a könnyeim.Gyorsan rendbehoztam magam felvettem egy farmersortot egy bő fazonú sötétkék és fehér csíkos rövidujjuval.Egy kicsi sminket is tettem fel.Aztán kimentem a házunk elé és ott vártam Harryre.
Egy fekete BMW gurult be az utcába amiből üvöltött a One thing.Kinyílt a kocsiajtó és én beültem.
- Szia - köszönt Harry miközben a One thinget énekelte
- Hali 
- Akkor merre?
- Nekem mindegy csak rajongó mentes legyen, hogy nyugodtan tudjunk beszélgetni
- Rendben.Akkor Kacsát etetni megyünk - jelentette ki és egy mosoly húzódott végig a száján.
Egy parkba vitt ahol egy kacsákkal teli tó volt és szinte senki sem volt ott.A kezembe nyomott egy szelet kenyeret
- Ez minek? - néztem rá kérdően
- Hát mert kacsákat jöttünk etetni - válaszolta gúnyosan majd egy kicsi kenyérdarabot összegyúrt és a kacsák közé dobta.Követtem a példáját.Annyira jól elvoltunk, hogy nem akartam elmondani neki mit érzek és ezzel megbántani őt.
- Szóval miért is akartál a tegnapi "dologról" beszélni? - rajzolt egy idézőjelet a levegőbe.Ne!Nem lehet ezzel most mindent elrontott...Szerencsémre óriási villámlások között ránk szakadt az ég mielőtt válaszolni tudtam volna.Megragadta a kezem és futásnak eredtünk.Csurom vizes lettem mielőtt találtunk volna egy menedéket ami egy buszmegálló volt.
- Szóval? - nézett rám nagy boci szemekkel.Hurrá nem felejtette el.Én meg Nem is tudtam mit csinálok, de ajkaim az övére nyomtam és megcsókoltam.
- Csak erről - válaszoltam és bár engem is meglepett, de a szerelem legyőzte a kételyeim és tudtam, hogy ő is viszont szeret.Aztán megragadta a derekam magához szorított és csók csókot követtet.Majd észrevettük, hogy elállt az eső és elindultunk a kocsi felé.A vizes cuccomat leakartam cserélni ezért Harry hazavitt.Szerencsémre senki sem volt otthon így gyorsan átöltöztem és a házunk előtt várakozó fiúhoz visszamentem gyorsan majd elindultunk az ő házuk felé...


















          Kérlek emberek mondjatok véleményt mert nem tudom, hogy jó vagy rossz a blogom.Szóval ha összegyűl 6 komment amibe leírod h szerinted milyen a blogom akkor jön az új rész....
     
                              XoXo Sz.Dorotthy


                                                                                
                                                                                                                 







  







2 megjegyzés:

  1. én személy szerint imádom nagyon szeretem olvasni napi szinte ha feljövök internetre akkor megnézem hogy van e már fent új rész szóval én szeretem főleg a harrys részeket ;) :DDD szóval KÖVIT ....<3 <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Én is nagyonnagyon szeretem olvasni, tehát megnyugodhatsz, nagyon jó a blog :) De visszakanyarodva a fejezethez, nagyonjóóó! :) Alig várom a következőt! :)

    Pinkie :)

    VálaszTörlés