2012. március 8., csütörtök

8. Fejezet

8. Fejezet




Miután hazaértünk Carollal neki álltunk vacsorát főzni.Úgy döntöttünk, hogy pizza lesz. Carol tudott egy nagyon jó pizza tészta receptet amit el is készített.Mindenki magának csinált egyet amire bármit tehetett.Jól elvoltunk először mindenki csinálta a magáét. Aztán én viccesnek találtam mindenki pizzájára rá dobni egy paradicsom karikát.Erre Carol rádobott az enyémre egy hagymakarikát.Aztán mindenki mindenkiére elkezdett dobálni mindent ami csak a kezébe került.Aztán apa kitalálta, hogy akkor ne szedjünk le róla semmit és így rakjuk be a sütőbe.Ezt mindenki jó ötletnek tartotta, de a végeredmény nem lett valami biztató.Elég undorítóan néztek ki a pizzák apa meg is kostolta az egyiket, de elég rosszul festett utána, úgyhogy jobbnak láttuk nem hozzányúlni egyikhez sem.Mindenki nagyon éhes volt ezért inkább rendeltünk pizzát.Na ez már finom volt és laktató én három szelet után kivoltam, úgyhogy a maradékom apa hasába landolt.A vacsi után úgy gondoltam, hogy letusolok.Beálltam a zuhany alá és engedtem, hogy a forró víz égesse a bőröm.Körülbelül húsz perc alatt készen voltam és felvettem a pizsamám, majd  elindultam Carol szobája felé.
- Bemehetek? . kopogtam az ajtaján
- Gyere - hallatszott a túl oldalról
Carol éppen tévét nézett így csatlakoztam hozzá.
- Figyelj! Kaptam egy állást  nyárra egy divatmagazinnál itt Londonba.Holnap úgy is bemegyek és ha szeretnél bejöhetsz velem - mondta Carol megszakítva a csendet.
- Én benne vagyok
- Rendben, de előtte elmehetnénk vásárolni, mert úgy is csak háromra kell bemennem.
- Jó
Aztán folytattuk a filmnézést, de én tizenöt perc múlva bealudtam rajta.
Reggel a nővérem ébresztőórája ébresztett amire ránéztem és kilenc órát mutatott.Lementem a konyhába és főztem magamnak egy jó erős kávét és betettem a pirítós sütőbe két szelet kenyeret.a kajával és az innivalóval a kezembe indultam a nappaliba ahol bekapcsoltam a tévét és valami rajzfilmet kerestem a csatornákon.A kávémat kortyolgattam amikor Carol lépett be a házba fülhallgató volt a fülébe és egy melegítő volt rajta, úgyhogy tudtam futni volt.
- Ha kérsz kávét van a konyhában - mondtam neki.
- Nem kösz a futás már felébresztett. - aztán elkerekedett a szeme - Te hány éves vagy, hogy még mindig a Spongyabobot nézed??
- A Spongyabob igenis jó mese és ha nem ismernél én reggelente mindig rajzfilmet nézek - nyújtottam rá a nyelvem
- Na jó én letusolok aztán mehetünk.Szerintem te is kezd el készülődni - dobott meg egy párnával hogy figyeljek rá
- Rendben
Megvártam míg vége lett a mesének  aztán felmentem felöltözni.Gyorsan elkészültem egy kis sminket is kentem fel.
- Megvárlak a garázsba - mondta Carol - Kérlek siess!
- Kész vagyok csak még a cipőm kell -   mondtam és utána rábukkantam a magassarkúmra.
Gyorsan lerohantam a garázsba és beszálltam a kocsiba.
- Akkor hova? - érdeklődött a nővérem
- Nem tudom még nem vagyok jártas Londonban, de egy jó plázát már találtunk Elenával.Akár oda is mehetünk
- Jó, de akkor mondanád az utat ?
- Igen.Itt balra....


 *
Kevés sikerrel , de végül csak eljutottunk a  a bevásárló központba.Én rossz irányt mondtam aztán a végén már azt se tudtuk hol vagyunk.Végül sikerült egy GPS-t bekapcsolni és annak a segítségével eljutottunk a plázába.Beültünk egy kávézóba ahol kibeszéltünk minden lehetséges témát.Aztán bevásároltunk körülbelül nálam és Carolnál is öt-öt zacskó lehetett ami tele volt tömve ruhákkal.Ezeket bepakoltuk a kocsiba és elindultunk a a nővérem munkahelyére.Tíz perc után meg is érkeztünk a GPS segítségével.Bementünk az épületbe ami tömve volt modellekkel, sminkesekkel és fodrászokkal.
- Erre! - hallatszott egy hang.
- Szia Mel! - mondta az ismeretlennek Carol - Ő itt a húgom Casey
- Szia! Melody vagyok, de szólíts csak Melnek
- Szia - köszöntem félénken
- Körbevezetlek titeket - ajánlotta fel Mel


- Ez lesz itt az irodád - mutatott balra egy nagyon szép tágas szobára.Carollal azonnal összemosolyogtunk.- Ez pedig a fotóstúdió - az imént említett helységben modellek pózoltak és a fényképezőgépek vakui kattogtak - na és itt a sminkes és a fodrászszalon.Nos naggyából ennyi - mosolyogva fordult felénk a nemrég megismert lány - ja és ott van egy kávézó ahonnan a kávét szoktuk hozni
- Hű!Nagyon tetszik minden - mondtam nagy meglepettséggel az arcomon
- Figyelj csak Carol Susan kérte, hogy nézz fel hozzá és elmondja, hogy mi lesz  a munkád az újságban ebben a hónapban
- Rendben megyek, de megtudnád mondani merre?
- Gyere, bár már egyszer voltál itt akkor nem vezettelek körbe rendesen, szóval mutatom az utat - mondta segítőkésznek tűnve Mel.
- Én addig mit csináljak? - lóbáltam meg a kezem
- Ha szeretnél hozhatsz kávét meg muffint a szemközti kávézóból.Úgysem reggeliztem még - mondta kicsit lenézően Mel
- Rendben máris hozom, de milyet iszol?
- Zsírmentes lattét és áfonyás minyont.Köszi. - mosolygott gúnyosan
 - Jó.Carol te kérsz valamit?
- Nem kössz.


A kávézóban elég nagy sor volt, így kábé tizenöt percet állhattam a sorban mikor sor került rám.
- Egy zsírmentes lattét és egy áfonyás minyont kérnék
- Itt fogyasztod, vagy elvitelre kéred?
- Elvitelre kérném.
A kiszolgáló odanyújtotta a kávét és a papírzacskóba csomagolt muffint majd gyorsan kifizettem.Próbáltam minél hamarabb kikerülni a kis helyiségből és átverekedni a soron.De megtörtént a baj egy lány belém jött és bár a kávét sikerült a kezembe tartanom a táskám a földön kötött ki amiből kiborult minden a másik lánnyal is ez történt.
- Bocsi. Jól vagy? - kérdezte tőlem miközben segített felszedni a földről a cuccaim
- Igen - válaszoltam és én is segítettem az ő cuccát bepakolni a táskájába
- Köszi 
- Én köszi. Bocsi, de most mennem kell mert már így is késésben vagyok - szólt nekem
- Szia
A lány gyorsan elment én pedig elindultam a szemközti épületbe.Útközben egy újságárusnál leragadtam és a kezembe vettem egy újságot aminek a címlapján én és Harry éppen egy kólán veszekedtünk.Gyorsan fellapoztam és egy olyan kép is volt benne amikor csuromvizesen csókolózunk.
- Mi a franc? - szaladt ki a számon aztán átnyújtottam az árusnak - Ezt kérném
Kifizettem és átlapoztam.A címe a cikknek az volt, hogy : " A popsztár új szerelme? " . A táskámba kutakodni kezdtem a telefonom után, hogy feltudjam hívni a barátom, de nem az én telefonom került a kezembe...   
        
                 
                                A lány akivel Casey összeütközött




Kérnék szépen legalább 4-5 kommentet és akkor fogom hozni az új részt.
  
                                     XoXo Sz.Dorotthy







1 megjegyzés: